Goed voornemen |  Maak je communicatie menselijker, minder gelikt.
Eet jij een beschuitje met ons op 29 januari aanstaande?

Kreeg jij ook een handgeschreven kerstkaart van een zakenrelatie? Een kerstkaart die met aandacht geschreven was. Leuk he, die persoonlijke aandacht. Wij, de consument, geloven steeds minder in gelikte praatjes. Wij horen het veel meer en ervaren het zelf ook: De menselijke factor gaat het verschil maken.

Hoe ga jij in 2018 de menselijke factor in je communicatie (terug)brengen? 

Het afgelopen jaar hebben we met verschillende organisaties contact gehad die graag aan de slag willen met onder meer contentmarketing, ambassadeursmarketing, community management, sociale media samen met hun medewerkers en samenwerkingspartners. In 2018 gaan we je hier natuurlijk graag verder mee helpen!

Wat betekent het precies voor jouw organisatie? Tijdens onze eerste ontbijtbijeenkomst in Rotterdam praten we hier met jou en andere relaties van ons over verder.

Ontbijtsessie: Maandagochtend 29 januari van 8.30 uur tot 11.00 uur in Rotterdam. 

Tijdens de ontbijtsessie inspireert het team van Vice Versa Communicatie je met 3 korte presentaties over human 2 human in plaats van b2b en b2c; langdurige, of zelfs altijd draaiende marketing en communicatie campagnes (always on) en de kracht van de verbinding tussen je online wereld en je offline wereld.

Daarna gaan we in kleine groepen brainstormen via de pressure cooking methode over elkaars uitdagingen.  Je gaat naar huis met een beschuitje achter je kiezen en je hoofd vol inspiratie. Een goed begin van je week en het nieuwe jaar!

Wie zijn er aanwezig van Vice Versa:

Anke van der Sluis| Maak je communicatie menselijk.

In 2018 wil ik meer organisaties helpen in het vermenselijken van hun communicatie. Minder corporate, minder zenden en meer interactie. Ook van mij kun je meer authentieke communicatie verwachten en kwetsbaarheid. Deze menselijke factoren zijn essentieel in het bouwen van relaties met fans en ambassadeurs die samen met jou vertellen wat de waarde is die jij toevoegt.

 

 

 

Denise van Iersel | Laat je unieke persoonlijkheid zien.

Je kunt mensen aan je binden als je wat interessants te vertellen hebt. Het is alleen zo dat klanten in 2018 van je verwachten dat je het inmiddels onder de knie hebt. Dat je precies weet wat er bij ze speelt en ze continu op de hoogte houdt met relevante content. En niet alleen door af en toe een rake blogpost te schrijven, maar door mensen echt mee te nemen in jouw wereld. Storytelling is essentieel om een relatie met klanten te bouwen en onderhouden. Ze willen pure, eerlijke en betrouwbare verhalen. Zodat ze zich met je kunnen identificeren.

 

 

Lisette  Jerkovic-Kaptein| Kwaliteit in plaats van kwantiteit.

Bij alles wat ik in 2018 ga doen, ga ik voor kwaliteit in plaats van kwantiteit. Ook wat content betreft. Het gaat niet om zoveel mogelijk ‘roepen’, maar om het vertellen van je verhaal. Een verhaal dat authentiek is en andere mensen meeneemt. Een verhaal dat raakt, herkenbaar is en ook humor bevat.

 

 

 

 

 

Caroline Haan | Maak imago bespreekbaar.

Maak imago bespreekbaar, dat is mijn goede voornemen voor 2018. Niet alleen in mijn rol als imagocoach en trainer. Dit geldt net zo goed voor mijzelf. Ik wil dit jaar nog meer en vaker van de daken schreeuwen hoe belangrijk het is om als ondernemer of bedrijf na te denken over je imago. Wat wil je van jezelf laten zien? Wat is jouw persoonlijke visitekaartje. Laat de wereld zien wat je te bieden hebt. Puur en rechtstreeks vanuit je hart.

Caroline is imago consultant en een samenwerkingspartner van Vice Versa.

 

 

 

Aanmelden of wil je meer informatie voor de ontbijtsessie?
Stuur een e-mail naar anke@viceversacommunicatie.nl.

 

 

 

Bronnen:
Marketingfact: Vijf tips om Employee Advocacy te maximaliseren.
Mirakuleus: Human to Human, de marketing van morgen.
Marketingdenken: Vijf ondernemerstrends.

 

 

Ontvang de #PR-alert
Iedere maand krijg je een e-mail met content suggesties voor je online kanalen.
Je gegevens deel ik niet met anderen.
Download de contentkalender
Meld je aan voor de #PR-Alert en krijg direct daarna toegang tot onze contentkalender.
Je gegevens deel ik niet met anderen.