ONZE WORKSHOPS

Employee Advocacy | Pitchen | Ambassadeur worden | Facebook | Video | LinkedIn

LinkedIn webinar
LinkedIn heeft 4,3 miljoen gebruikers. 0,4 daarvan gebruiken het dagelijks. LinkedIn is voor mij onmisbaar in het onderhouden van contacten met mijn netwerk en het verspreiden van mijn kennis. Het is een van de uitingen van mijzelf als merk.Laat jij dat nu ook zijn, een merk! Of je het nu wilt of niet. Als je jezelf online opzoekt in Google kom je geheid iets van jezelf tegen. Met het invullen van je LinkedIn profiel bepaal je zelf hoe je online vindbaar bent. Want LinkedIn komt hoog in de zoekresultaten van Google terecht. Hoe wil jij vindbaar zijn? Tijdens dit LinkedIn webinar gaan we samen aan de slag met het invullen of verbeteren van jouw LinkedIn profiel.

Community Management

Wij geloven in de waarde van een online community voor jouw als bedrijfseigenaar, organisatie, ondernemer en als medewerker. Daarom organiseren wij workshops waarin we samen met andere communitymanagers werken aan het succesvol maken van jouw community. 

Welke waarde levert het voor jouw bedrijf op als je de productontwikkeling kan stroomlijnen met je klanten, je klantenservice kan verbeteren, de medewerker-betrokkenheid kan verhogen, kennismanagement kan optimaliseren en meer efficiency kan creëren? Een goede online community levert pas echt waarde op als er een helder doel op tafel ligt. De online community zien wij dus niet als het doel op zich. Het is de facilitator die bijdraagt aan het proces dat nodig is om het doel te bereiken. Dit levert uiteindelijk de waarde op waar jij naar op zoek bent.

Facebook marketing webinar (de basis)
Facebook is een platform waar je eigenlijk niet meer omheen kunt: ook als mkb’er niet. Jouw huidige en potentiële klanten verwachten dat je actief aanwezig bent: om vragen te beantwoorden, maar ook voor functionele informatie en amuserende content.
Alleen… aanwezig zijn betekent niet altijd gezien worden. Maar liefst zeventig procent van alle berichten op sociale media bereiken hun doelgroep niet. Dat komt door verschillende oorzaken: zoals een verkeerd afbeeldingsformaat of door het verkeerd inzetten van het advertentiebudget. Wij vertellen je hoe jouw berichten wel gezien worden!

Word een ambassadeur | Pitchen, imagoverbetering en meer

In een korte tijd jezelf en je organisatie op een inspirerende manier presenteren. Dat is lastig. Gelukkig zijn er theorieën die je handvatten geven bij het pitchen, het presenteren van jezelf. Maar met de theorie toepassen ben je er nog niet. Bovendien is het moeilijk om te vertellen waarom jij doet wat je doet. Oefenen, oefenen en oefenen, stil staan bij je angsten en je verhaal uitschrijven. Dat zijn onderdelen van de Masterclass “Word een ambassadeur. Na deze Masterclass heb jij je verhaal op orde en ben je klaar om ambassadeur te zijn van je organisatie, je bedrijf.

Maar alleen met je eigen verhaal brengen ben je er nog niet. Hoe kom je over op de ander? Bewustwording en het opbouwen van zelfvertrouwen zijn de ingrediënten voor het verbeteren van je persoonlijke communicatie zowel non-verbaal als verbaal. Werk aan je eigen ambassadeurschap met onze Masterclass.

Starten met video
Ben je nou nog niet begonnen met video voor je sociale media? Uhhh, nee. Je wil wel, maar het is je niet gelukt om verschillende redenen. Geen tijd, geen camera en microfoon (dat hoeft ook niet), moeilijk om een onderwerp te verzinnen, je kijkt niet graag naar jezelf en/of je vindt het spannend. Sorry, maar het moet! Je kunt genoeg redenen verzinnen om het niet te doen. Maar toch moet je eigenlijk gewoon beginnen. Online video is een onmisbaar onderdeel van je contentstrategie. Kom naar onze videoworkshop en samen maken we jouw (eerste) video.

 

Story first – contentworkshop

Eerst komt jouw verhaal, daarna komt de distributie via je online kanalen en sociale media. Start dus met het maken van een contentplan waarbij je jouw verhaal en de behoeften van je klant/doelgroep als uitgangspunt neemt.

Tijdens de contentworkshop ga je onder begeleiding aan de slag met het maken van je contentplan volgens het format van Social Abonnement. Je krijgt alleen de hoognodige theorie en kunt sparren met ons en andere ondernemers.

Ontvang de #PR-alert
Iedere maand krijg je een e-mail met content suggesties voor je online kanalen.
Je gegevens deel ik niet met anderen.
Download de contentkalender
Meld je aan voor de #PR-Alert en krijg direct daarna toegang tot onze contentkalender.
Je gegevens deel ik niet met anderen.