Selecteer een pagina

Als je mensen vraagt wat de belangrijkste trends worden het komende jaar neigen ze altijd sterk naar futuristische, technologische verschijnselen. Kijken naar de toekomst heeft volgens mij alleen maar zin als je bedenkt wat er zeker niet gaat veranderen. Vertrouwen bijvoorbeeld, want marketing draaide altijd al om het vertrouwen van klanten. De investeringen in vertrouwen gedragen zich, net zoals zo veel dingen in het leven, cyclisch. Ik durft te stellen dat we op dit moment op een dieptepuntje zitten. En dat betekent dat er alleen nog maar een weg omhoog is.

Lees verder op Marketingfacts. 

Ontvang de #PR-alert
Iedere maand krijg je een e-mail met content suggesties voor je online kanalen.
Je gegevens deel ik niet met anderen.
Eindelijk overzicht
Heb jij interesse in het strategisch communicatieframe? Vul hieronder je gegevens in en ontvang hem in je mailbox.
Download de contentkalender
Meld je aan voor de #PR-Alert en krijg direct daarna toegang tot onze contentkalender.
Je gegevens deel ik niet met anderen.