Starten met brand ambassadors, volg deze negen stappen

Starten met Brand Advocacy

Ga aan de slag met je ambassadeurs en vertel samen het verhaal van jouw organisatie. Mond-tot-mond reclame blijft veruit de meest effectieve vorm van reclame. Werk samen met je ambassadeurs aan je online en offline communicatie, offline en online. Vertel samen jouw verhaal. Bekijk het stappenplan dat wij samen maakten met Word of Media. Zijn je medewerkers je ambassadeur? Start dan met Employee Advocacy.

Starten met Employee Advocacy? Bekijk of jouw organisatie er klaar voor is.

Employee advocacy is: het faciliteren, activeren en motiveren van medewerkers om relevante content te delen binnen hun eigen sociale netwerken.

Ben jij, is jouw organisatie klaar om te starten? Bekijk de checklist hieronder en download handige documenten die je kunnen helpen met het bespreekbaar maken van het ambassadeursschap van medewerkers in je organisatie, je helpen met het starten of doorontwikkelen.

Check of jij er klaar voor bent:

Management | Doet de baas mee? Voorbeeld doet volgen. Het is serieuze business voor iedereen.

Vertrouwen| Medewerkers mogen zich als online woordvoerders uitlaten over de organisatie.

Informatie-uitwisseling | Zijn jullie een open organisatie? Staan jullie open voor feedback en het uitwisselen van informatie?

Lerende organisatie| Social = mensenwerk. Fouten maken moet kunnen. Leer hiervan en beloon het leerproces.

Geef brand building in 2020 de aandacht die het verdient

Geef brand building in 2020 de aandacht die het verdient

Brand building – of het nu personal, corporate of employee branding is – de aandacht hiervoor lijkt toe te nemen. Logisch in deze tijd van informatie-overload. Het is misschien wel noodzakelijker dan ooit om consistent uit te dragen wie je als organisatie bent. Dit is niet alleen relevant voor het aantrekken van nieuwe klanten, samenwerkingspartners en medewerkers, maar ook voor het behouden.

Lees meer
Het nut van hokjesdenken!

Het nut van hokjesdenken!

Het nut van hokjesdenken! Wat mensen in hokjes stoppen je kan opleveren Hokjesdenken wordt vaak genoemd als een negatief verschijnsel. Het komt voort uit vooroordelen, gebaseerd op eerste indrukken, uiterlijk en uitstraling. ‘Alle mensen zijn uniek’,  wordt er gezegd...

Lees meer
Nieuws van Vice Versa
No spam :) Je krijgt nieuws, inhaaktips #pr-alerts.
Je gegevens deel ik niet met anderen.
Eindelijk overzicht
Heb jij interesse in het strategisch communicatieframe? Vul hieronder je gegevens in en ontvang hem in je mailbox.
Download de contentkalender
Meld je aan voor de #PR-Alert en krijg direct daarna toegang tot onze contentkalender.
Je gegevens deel ik niet met anderen.
Inloggen bij Vice Versa