Selecteer een pagina

KEnnis delen

Onze online kennisbank! #Contentmarketing #Branding #Communitybuilding #Innovatie #Organisatieverandering

Brand building – of het nu personal, corporate of employee branding is – de aandacht hiervoor lijkt toe te nemen. Logisch in deze tijd van informatie-overload. Het is misschien wel noodzakelijker dan ooit om consistent uit te dragen wie je als organisatie bent. Dit is niet alleen relevant voor het aantrekken van nieuwe klanten, samenwerkingspartners en medewerkers, maar ook voor het behouden.

Lees meer
Het nut van hokjesdenken!

Het nut van hokjesdenken!

Het nut van hokjesdenken! Wat mensen in hokjes stoppen je kan opleveren Hokjesdenken wordt vaak genoemd als een negatief verschijnsel. Het komt voort uit vooroordelen, gebaseerd op eerste indrukken, uiterlijk en uitstraling. ‘Alle mensen zijn uniek’,  wordt er gezegd...

Lees meer
Ontmoet Fiona | onze nieuwe consultant die geen dierenarts werd maar gelukkig wel bij ons komt werken

Ontmoet Fiona | onze nieuwe consultant die geen dierenarts werd maar gelukkig wel bij ons komt werken

De nieuwste aanwinst van het Vice Versa team is Fiona. Deze bijna dertiger heeft al enige ervaring in ons vakgebied. Je kent haar wellicht als programmaleider van de Dag van de Romantische muziek. En nu hoort ze bij het Vice Versa team. Als interimmer gaat ze haar eigen opdrachten oppakken met een van de seniors achter zich die op afstand begeleiden.

Lees meer
Hoe kun je hoog scoren in Google?

Hoe kun je hoog scoren in Google?

Hoog scoren in Google, vindbaar zijn op de eerste pagina in Google! Een wens van iedere ondernemer en veelgehoorde vraag. Google beloont je met een hogere score als je laat zien dat je een betrouwbaar mens/ betrouwbare organisatie bent.

Lees meer
Contentmarketing moet grootser, gewaagder en slimmer

Contentmarketing moet grootser, gewaagder en slimmer

‘Getting Content Marketing Done’ was het thema van alweer de vierde editie van Content Marketing Fast Forward in Amsterdam. Daar moest ik gewoon bij zijn. Want laten we eerlijk zijn: veel mensen praten over contentmarketing, maar het echt doen en goed toepassen is een ander verhaal. Ik liet mij met name inspireren door Ann Handley, Andre Alpar en Michaela Simpson.

Lees meer
De eerste indruk

De eerste indruk

In netwerkorganisaties word je status steeds meer bepaald door wat je kunt, doet, deelt en bijdraagt in het netwerk. Weet jij wat je imago is en hoe je het gat tussen identiteit en imago kunt verkleinen?  

Lees meer
Bereik meer online interactie met een community

Bereik meer online interactie met een community

Het Amerikaanse bedrijf Passenger beweert dat communities je beste social strategy zijn omdat je hier meer engagement mee bereikt. Uit Amerikaans onderzoek blijkt dat het 500 x waarschijnlijker is dat er interactie is met de bezoeker van je ‘eigen community’ dan met je volger op Facebook en Twitter.

Lees meer
Wat als je wilt zijn wat je bent.

Wat als je wilt zijn wat je bent.

Gelukkige medewerkers, gelukkige klanten: dat willen we toch allemaal? Waar word je gelukkig van is dan een essentiële vraag. Erasmus gaf als antwoord: De belangrijkste voorwaarde voor geluk is dat je wilt zijn wat je bent. Maar wie of wat ben je dan? Waarom stap je...

Lees meer

Communicatieplan op 1 A4

Communicatieplannen, ik heb er heel veel opgeleverd in mijn carrière. En ja, er zijn ook genoeg van in de la blijven liggen. Als het niet mijn la was, dan was het wel die van mijn opdrachtgever. Jammer en achteraf natuurlijk zonde van de tijd.

Lees meer
Ontvang de #PR-alert
Iedere maand krijg je een e-mail met content suggesties voor je online kanalen.
Je gegevens deel ik niet met anderen.
Eindelijk overzicht
Heb jij interesse in het strategisch communicatieframe? Vul hieronder je gegevens in en ontvang hem in je mailbox.
Download de contentkalender
Meld je aan voor de #PR-Alert en krijg direct daarna toegang tot onze contentkalender.
Je gegevens deel ik niet met anderen.
Inloggen bij Vice Versa