door Nienke Buijser | jan 11, 2023 | accountability
Een blog door Ilse van Noppen-van Dommelen De toekomst van het communicatievak verandert. Er komen nieuwe generaties bij voor wie communicatie vanzelfsprekend is. Ook de impact van de online ontwikkelingen op de communicatieafdeling zijn niet te onderschatten. Met die...
door Anke van der Sluis | dec 10, 2021 | #Community building
Dit artikel verscheen eerder op Marktingfacts Communities binden een groep mensen aan je merk, organisatie of product en zijn daarom een interessante mogelijkheid voor de marketingdoelstellingen van jou en je team. Hoe zorg je voor een flitsende start en manage...
door Nienke Buijser | nov 4, 2021 | #samenmetviceversa
Als professionals met 100% inzet voor ons werk zijn we al snel druk. We stoppen veel van onszelf in ons werk. Het geeft ons immers plezier om onze expertise, creativiteit, vindingrijkheid en enthousiasme in te zetten. We geven veel. Soms té veel, waardoor we beetje...
door Nienke Buijser | okt 18, 2021 | #samenmetviceversa
Iedere laatste woensdag van de maand organiseren we bij Vice Versa een Vice Versa samenwerkingsdag. Samen met partners, andere vakgenoten en geïnteresseerden praten we over actuele zaken of deelt een van onze expert haar kennis. Kennis delen is een van onze...
door Ilse van Dommelen | feb 18, 2021 | #Employee Advocacy
Tips om je medewerker te betrekken bij de organisatie via een ambassadeursprogramma. De rol van de marketing- en communicatieafdeling verschuift van creëren naar een rol als facilitator en (kennis)expert. Zoals ook #Betteke van Ruler onderschrijft: communicatie is...
door Vany van der Ree | jul 27, 2020 | #Contentmarketing
Een vraag die veel communicatieprofessionals en bedrijven zowel b2b als b2c bezighoudt, is: hoe kun je als organisatie en merk nou beter zichtbaar zijn in die dagelijkse, non-stop stroom aan nieuwe content? Hoe ben en blijf je relevant? Wij geven je in dit artikel...
door Anke van der Sluis | jun 10, 2020 | #Community building
Tik-Tok, Instagram, Facebook deze sociale media platformen ontwikkelen zich zo hard. Ze doen zo hun best om te zorgen dat we er langer en vaker komen. Maar LinkedIn, nee dat is niet leuk! Toch? Laten we wel eerlijk zijn. LinkedIn levert ons het meeste werk op. We...
door Caroline Haan | mei 5, 2020 | #ambassadeurs, #Employee Advocacy, #Innovatie
De komende tijd geeft Caroline Haan, één van onze consultants, een kijkje achter de schermen van Vice Versa. Caroline begeleidt en coördineert zogenaamde ambassadeurstrajecten met name voor zorggerelateerde organisaties. Allemaal organisaties met een eigen doel en...
door Anke van der Sluis | mrt 17, 2020 | #Community building, #Strategie
Er is behoefte aan goede, snelle, betrouwbare en nauwkeurige informatie in deze tijd. Richt een duidelijke, voorspelbare communicatie infrastructuur in waarmee medewerkers en klanten worden geïnformeerd. Dit artikel is met name relevant voor organisaties waar...
door Anke van der Sluis | dec 9, 2019 | #Community building, #Employee Advocacy, #Strategie
Brand building – of het nu personal, corporate of employee branding is – de aandacht hiervoor lijkt toe te nemen. Logisch in deze tijd van informatie-overload. Het is misschien wel noodzakelijker dan ooit om consistent uit te dragen...