#samen is beter

Vice Versa is een samenwerkingsverband van zakelijke professionals op het gebied van:
#marketing
#communicatie
#innovatie

 

TOGETHER IS BETTER.
WE ARE MORE LIKELY TO OVERCOME OUR STRUGGLES AND FIND WHAT WE ARE LOOKING FOR WHEN WE ARE WILLING TO TAKE OTHERS ON OUR JOURNEY. 

Simon Sinek

Petra Drogt

Anke van der Sluis-Boomsma

Je community is je bestaansrecht, daar geloof ik in. Jouw community is de groep mensen om je heen met gemeenschappelijke eigenschappen (bijvoorbeeld interesses of ambitie), die elkaar ontmoeten (online en/of offline) om samen dingen te ondernemen, doelen te bereiken. Met deze community ben je verbonden, in deze community zijn betekenisvolle relaties. Je community is je uitgangspunt en je startpunt. Met je community communiceer je, bouw je aan je onderneming, ga je doelen bereiken, ga je de wereld redden. We spreken niet van B2B of B2C maar H2H! Begin nu met bouwen samen met je community. The sky is the limit! Laat mij samen met ons team je helpen!

I HAVE DECIDED TO STICK WITH LOVE. HATE IS TOO GREAT A BURDEN TO BEAR.
Martin Luther King

Expertise: Online communicatie, community management, Branding & PR, Innovatie.
M. anke@viceversacommunicatie.nl
T. 0641367461
KVK 61536024

Bekijk hier de algemene voorwaarden van Anke van Vice Versa

Vice Versa verzamelt persoonsgegevens voor de nieuwsbrief en evenementen. Deze gegevens worden niet met anderen gedeeld.

ilse van noppen-van dommelen

Ik geloof dat communicatie het verschil kan maken voor jou! Of je nu droomt van meer tevreden klanten, loyale donateurs of wilt bouwen aan een sterk merk.
Succesvol communiceren begint bij een optimale klantreis. Bij het optimaliseren van een klantreis staat de volgende vraag centraal: welke contactmomenten vinden er plaats met mijn doelgroep in het koopproces? De ultieme klantreis hangt af van jouw bedrijf of organisatie, het type klant en de aankoop die deze klant doet. 

M. ilse@viceversa.works

Caroline Haan

Je medewerkers zijn je belangrijkste ambassadeurs. Een gemiste kans toch als je daar als organisatie geen gebruik van maakt.

Door medewerkers meer te betrekken en hun verhalen te delen, raken zij veel meer verbonden bij wat er leeft en speelt binnen de organisatie. Deze zogenaamde employee advocacy draagt bij aan een meer persoonlijke manier van communiceren, waardoor je zowel on- als offline een oprecht beeld schetst van de organisatie, de mensen die er werken, de sfeer, de bedrijfscultuur.

Binnen het Vice Versa team richt ik mij op het begeleiden van ambassadeursprogramma’s. Hierbij bouw ik samen met een organisatie aan een community van medewerkers die hart hebben voor de organisatie. Ik leid deze medewerkers op tot ambassadeurs en leer ze hoe zij op een authentieke wijze kunnen werken aan hun eigen zichtbaarheid en die van de organisatie.

Ik bruis van de ideeën hoe je je medewerkers meer kunt betrekken in je communicatie. Wat mij kenmerkt is dat ik met de werkvormen die ik gebruik de grenzen opzoek en tegelijkertijd oog houd voor de visie van de organisatie en de authenticiteit van de medewerker.

YOU ARE THE SKY, EVERYTHING ELSE…..IS JUST THE WEATHER

M. caroline@viceversa.works

Petra Drogt

De kracht van visualiseren is ongekend. Petra’s nieuwsgierigheid, leergierigheid en creativiteit zorgen ervoor dat ze een hele waardevolle toevoeging is aan ons netwerk. Een prachtig voorbeeld van de kracht van design is de #ikhebjenodig campagne die Petra samen met Anke maakte. Zie www.ikhebjenodig.nl

DE WERELD EEN STUKJE MOOIER MAKEN. DAT IS WAT IK WIL. 

m. petra@wowcreative.nl
w. www.wowcreative.nl

 

Nienke Buijser

Met &therewascontent faciliteer ik bewuste ondernemers & organisaties om beter gevonden te worden in zoekmachines en meer bezoekers naar de site te trekken. Ik ben gespecialiseerd in owned media zoals SEO en e-mailmarketingAlles wat jij maakt en publiceert heeft blijvende waarde voor jouw merk. Marketing & communicatie gaat verder dan enkel de klant leren kennen om meer leads & sales te generen. Het gaat over het inzetten van je merkverhaal om mensen te helpen. Content maak je voor mensen, niet voor het algoritme.

M. nienke@andtherewascontent.com
W. www.andtherewascontent.com

Hanneke Ooms

In alles wat ik creëer staat altijd het verhaal centraal. Ik geloof in de kracht van storytelling en ik denk dat pure authenticiteit nooit ver te zoeken is: het zit namelijk verweven in jouw verhaal. Als journalist en storyteller zoek ik naar de kern van dat verhaal. Wat is de boodschap? Wie is degene die tegenover me zit? En wat wil die persoon veranderen in de wereld? 

Ik ben een creatieve denker en vertel mijn verhalen dan ook het liefst op zoveel mogelijk verschillende, creatieve manieren. Daarin kijk ik vooral ook naar wat jouw verhaal het meest recht aan doet!

Wat ik doe, komt vaak samen in een gevoel. Ik geloof dat als er passie, ambitie of hart zit in een verhaal, dat het al heel snel een hele goede is. Aan mij de taak om dit gevoel over te brengen.

‘Tell your story with your whole heart’
– Brené Brown

M. hanneke@viceversacommunicatie.nl

Machella Boot

Zelf verantwoordelijkheid nemen, sturing geven met een heldere stip op de horizon, helder communiceren en pro-actief handelen. Deze woorden beschrijven Machella.

Als ondernemer, coach en facilitator begeleidt ze al meer dan 14 jaar vele zakelijk professionals en organisaties. Ze is een waardevolle aanvulling op het Vice Versa team door haar focus op ambassadeurschap en het creëren van betrokkenheid en verbinding. Ze heeft veel kennis op het gebied van persoonlijk leiderschap, empowerment en entrepreneurship. Haar werkwijze is enthousiasmerend en verfrissend, ondersteund door creativiteit in werk- en persoonlijke communicatie vormen.

LIFE IS WHAT YOU MAKE IT! 

M. info@machellaboot.nl
W. www.machellaboot.nl

Irma van den Meijdenberg

Open, deskundig en met een goed gevoel voor humor. Dat zijn woorden waar anderen mij mee omschrijven. Ik kijk graag naar het geheel en leg verbindingen tussen mensen, zeker als die niet vanzelfsprekend zijn. Door mijn werkervaring in maatschappelijke organisaties ken ik de complexiteit en gevoeligheid van de communicatie met verschillende stakeholders, zowel binnen als buiten je organisatie. Een goede strategie helpt jou en je team om verder te komen en daar help ik je graag bij!

Luisteren is een van de belangrijkste competenties in ons vak. Waar wil jij, je afdeling of je organisatie naar toe? Waarom lukt dit (nog) niet en wat is er dan nodig? Dat kan heel groots zijn, maar ook wat kleiner. Samen gaan we op zoek wat er speelt binnen de organisatie, hoe het veranderproces vorm zou moeten krijgen en hoe jij daar vanuit communicatie een rol in speelt.

Mijn werk drijft op verhalen van anderen. Verhalen zijn namelijk ‘data met een ziel’ en maken concreet wat er nu echt leeft in de organisatie. Als gecertificeerd Story Practitioner pas ik instrumenten toe, zoals narratief onderzoek (wat speelt er nou in die onderstroom?), storytelling, story circles en het creëren van een visie-verhaal. 

“We don’t have to do all of it alone. We were never meant to.” – Brenee Brown

M: irma@viceversacommunicatie.nl

Vice Versa zoekt talent

Word ons talent! Ben jij de starter die graag aan de slag gaat in het vakgebied onder begeleiding van een senior? Lees verder, misschien heeft Vice Versa wel de baan voor jou!