#samen is beter
Vice Versa is een samenwerkingsverband van zakelijke professionals op het gebied van:
#marketing
#communicatie
#innovatie
TOGETHER IS BETTER.
WE ARE MORE LIKELY TO OVERCOME OUR STRUGGLES AND FIND WHAT WE ARE LOOKING FOR WHEN WE ARE WILLING TO TAKE OTHERS ON OUR JOURNEY.
Simon Sinek
Anke van der Sluis-Boomsma
Vertrouwen en communicatie zijn nauw met elkaar verbonden; zonder vertrouwen is effectieve communicatie nauwelijks mogelijk. Vertrouwen is de basis waarop de uitwisseling van informatie, ideeën en emoties kan plaatsvinden. Het is het fundament dat communicatie betrouwbaar, geloofwaardig en productief maakt. Wanneer er vertrouwen is, zijn mensen eerder geneigd om open, eerlijk en constructief te communiceren. Dit leidt tot betere samenwerking, diepere relaties, en effectievere besluitvorming binnen netwerken, organisaties en communities. Als trainer heb ik de unieke kans om deze essentiële elementen te versterken en te ontwikkelen in uiteenlopende organisaties en projecten. Zo draag ik mijn steentje bij aan het opbouwen van een sterk fundament voor duurzame groei en samenwerking. Door effectieve communicatie te bevorderen en vertrouwen te cultiveren, help ik individuen en groepen om zich te ontwikkelen en succesvol te zijn in een steeds veranderende wereld. Ik ben oprichter van ViceVersa en betrokken bij het Nederlands Kenniscentrum Open Overheid.
I HAVE DECIDED TO STICK WITH LOVE. HATE IS TOO GREAT A BURDEN TO BEAR.
Martin Luther King
M. anke@viceversa.works
T. 0641367461
KVK 61536024
Bekijk hier de algemene voorwaarden van Anke van Vice Versa
Vice Versa verzamelt persoonsgegevens voor de nieuwsbrief en evenementen. Deze gegevens worden niet met anderen gedeeld.
ilse van noppen-van dommelen
Ik geloof dat communicatie het verschil kan maken voor jou! Of je nu droomt van meer tevreden klanten, loyale donateurs of wilt bouwen aan een sterk merk.
Succesvol communiceren begint bij een optimale klantreis. Bij het optimaliseren van een klantreis staat de volgende vraag centraal: welke contactmomenten vinden er plaats met mijn doelgroep in het koopproces? De ultieme klantreis hangt af van jouw bedrijf of organisatie, het type klant en de aankoop die deze klant doet.
M. ilse@viceversa.works
Caroline Haan
Je medewerkers zijn je belangrijkste ambassadeurs. Een gemiste kans toch als je daar als organisatie geen gebruik van maakt.
Door medewerkers meer te betrekken en hun verhalen te delen, raken zij veel meer verbonden bij wat er leeft en speelt binnen de organisatie. Deze zogenaamde employee advocacy draagt bij aan een meer persoonlijke manier van communiceren, waardoor je zowel on- als offline een oprecht beeld schetst van de organisatie, de mensen die er werken, de sfeer, de bedrijfscultuur.
Binnen het Vice Versa team richt ik mij op het begeleiden van ambassadeursprogramma’s. Hierbij bouw ik samen met een organisatie aan een community van medewerkers die hart hebben voor de organisatie. Ik leid deze medewerkers op tot ambassadeurs en leer ze hoe zij op een authentieke wijze kunnen werken aan hun eigen zichtbaarheid en die van de organisatie.
Ik bruis van de ideeën hoe je je medewerkers meer kunt betrekken in je communicatie. Wat mij kenmerkt is dat ik met de werkvormen die ik gebruik de grenzen opzoek en tegelijkertijd oog houd voor de visie van de organisatie en de authenticiteit van de medewerker.
YOU ARE THE SKY, EVERYTHING ELSE…..IS JUST THE WEATHER
M. caroline@viceversa.works
Fiona de Jong
Creatief, open en met een grote inzet voor mijn werk, dat is hoe anderen mij beschrijven. Ik werk en spar graag in teamverband, maar ga zelfstandig en pragmatisch aan de slag. Verbinding leggen en behouden vind ik erg belangrijk, zowel intern als extern en ik ga dan ook altijd graag met beide partijen in gesprek. Ik ben een voorstander van open en transparante communicatie, passend binnen jouw authentieke organisatie- of merkverhaal.
Petra Drogt
De kracht van visualiseren is ongekend. Petra’s nieuwsgierigheid, leergierigheid en creativiteit zorgen ervoor dat ze een hele waardevolle toevoeging is aan ons netwerk. Een prachtig voorbeeld van de kracht van design is de #ikhebjenodig campagne die Petra samen met Anke maakte. Zie www.ikhebjenodig.nl
DE WERELD EEN STUKJE MOOIER MAKEN. DAT IS WAT IK WIL.
m. petra@wowcreative.nl
w. www.wowcreative.nl
Nienke Buijser
Hanneke Ooms
In alles wat ik creëer staat altijd het verhaal centraal. Ik geloof in de kracht van storytelling en ik denk dat pure authenticiteit nooit ver te zoeken is: het zit namelijk verweven in jouw verhaal. Als journalist en storyteller zoek ik naar de kern van dat verhaal. Wat is de boodschap? Wie is degene die tegenover me zit? En wat wil die persoon veranderen in de wereld?
Ik ben een creatieve denker en vertel mijn verhalen dan ook het liefst op zoveel mogelijk verschillende, creatieve manieren. Daarin kijk ik vooral ook naar wat jouw verhaal het meest recht aan doet!
Wat ik doe, komt vaak samen in een gevoel. Ik geloof dat als er passie, ambitie of hart zit in een verhaal, dat het al heel snel een hele goede is. Aan mij de taak om dit gevoel over te brengen.
‘Tell your story with your whole heart’
– Brené Brown
Machella Boot
Irma van den Meijdenberg
Open, deskundig en met een goed gevoel voor humor. Dat zijn woorden waar anderen mij mee omschrijven. Ik kijk graag naar het geheel en leg verbindingen tussen mensen, zeker als die niet vanzelfsprekend zijn. Door mijn werkervaring in maatschappelijke organisaties ken ik de complexiteit en gevoeligheid van de communicatie met verschillende stakeholders, zowel binnen als buiten je organisatie. Een goede strategie helpt jou en je team om verder te komen en daar help ik je graag bij!
“We don’t have to do all of it alone. We were never meant to.” – Brenee Brown
M: irma@viceversacommunicatie.nl
Vice Versa zoekt talent
Word ons talent! Ben jij de starter die graag aan de slag gaat in het vakgebied onder begeleiding van een senior? Lees verder, misschien heeft Vice Versa wel de baan voor jou!