E-LEARNING

Online leren en samenwerken met Vice Versa

Ontdek onze e-learning module waarin je de theorie ontdekt en direct zelf aan de slag gaat. Wij kijken met je mee, werken samen met je op afstand.De modules ‘Story First‘ en ‘Kanalen en Content‘ nemen je stapsgewijs mee in het ontwikkelen van een stevige basis voor je communicatie. De How To’s gaan dieper op verschillende aspecten van communicatie in en zijn een mooie verdiepingsslag op de modules.

 

Hoe werkt het?

Na aanschaf van één of meerdere modules/how to’s krijg je direct toegang tot het leerplatform van Vice Versa. Hierop vind je de theorie en de bijbehorende opdrachten waarmee je direct aan de slag kunt. De opdrachten kun je printen, maar ook digitaal invullen. Ook vind je er de mogelijkheid om vragen te stellen aan Anke of anderen uit het Vice Versa team over de leerstof.

Kies hieronder één van de beschikbaar e-learningmodules of klik hier om naar de e-learningshop te gaan.

In Module 1: Story First ga je aan de slag met je basis van je communicatie. Ontdek het verhaal van jouw organisatie en de bijbehorende thema’s die je helpen om content te verspreiden. 

In Module 2: Content en Kanalen leer je hoe je de content binnen de verschillende thema’s vormgeeft. Je ontdekt wat het beste aansluit bij jouw organisatie en hoe je het meeste resultaat uit je communicatie haalt.

In de How To: Contentformat gaan we in op het fenomeen contentformats om het ontwikkelen van je communicatieuitingen gemakkelijker te maken. Je leert wat het is en hoe je het zelf toepast.

In de How To: Inhakers maak je kennis met het fenomeen real-time marketing. Je leert de theorie omtrent inhaken en kunt het direct toepassen op je eigen contentplanning. 

In de How To: ga je aan de slag met het See Think Do Care model waarmee je je content afstemt op de fase waarin je puliek zich bevindt. Indentificeer jouw fasen en maak effectieve content waarmee je kunt gaan adverteren.

In de How To: Accountability leer je meer over het afleggen en nemen van verantwoordelijkheid op het gebied van Communicatie. Waar ben je verantwoordelijk voor en hoe ga je dit zichtbaar maken?