door Negin van den Berg | nov 27, 2019 | #Strategie
Wij passen ‘Het Strategisch Communicatie Frame’ regelmatig toe en gaan graag in gesprek met anderen over deze praktische methode voor strategieontwikkeling. Wij delen dan ook met liefde onze samenvatting van dit boek met vakgenoten. Want, wij vinden dat kennis er is...
door Negin van den Berg | sep 17, 2019 | #Strategie
Wij passen ‘Het Strategisch Communicatie Frame’ regelmatig toe en gaan graag in gesprek met anderen over deze praktische methode voor strategieontwikkeling. Wij delen dan ook met liefde onze samenvatting van dit boek met vakgenoten. Want, wij vinden dat...
door Negin van den Berg | jul 19, 2019 | #Strategie
Zoals je misschien al weet zijn wij fan van Betteke van Ruler en de methodiek ‘Het Strategisch Communicatie Frame dat zij samen met Frank Korver ontwikkelde. Wij delen een samenvatting van dit boek aan de liefhebbers. Want, wij vinden dat kennis er is om te...
door Fiona de Jong | jun 12, 2019 | #Employee Advocacy
Hokjesdenken wordt vaak genoemd als een negatief verschijnsel. Het komt voort uit vooroordelen, gebaseerd op eerste indrukken, uiterlijk en uitstraling. ‘Alle mensen zijn uniek’, wordt aangevoerd als reden om dit niet te doen. Iemand in een hokje plaatsen zou iemand...
door Anke van der Sluis | mei 17, 2019 | #Employee Advocacy, #Innovatie
Zijn medewerkers vanzelfsprekend ambassadeurs en klaar voor het ambassadeurschap? Zijn medewerkers niet automatisch een ambassadeur van hun werkgever? Wij mensen praten allemaal regelmatig over ons werk. Dus eigenlijk is het logisch en zijn we dus allemaal...
door Anke van der Sluis | mrt 25, 2019 | #Community building
Wat doet Rachel? April 2018 begon ik als junior consultant bij Vice Versa tijdens mijn afstudeerstage voor 1 dag in de week. Toen ik in september afstudeerde ontstond er meer ruimte in mijn schema. Gelukkig kon Anke mij gelijk detacheren naar Laurens voor drie dagen...
door Anke van der Sluis | mrt 7, 2019 | #Community building
Vloggen is niet langer alleen voor influencers. Het is een handige tool om aandacht te vragen voor jouw boodschap! Zeker als het een ingewikkeld onderwerp betreft is het de kunst om de balans te vinden tussen te veel en onduidelijke informatie. Dan kan...
door Anke van der Sluis | mrt 5, 2019 | #Community building
Vertel je corporate story met je ambassadeurs Ik geloof in publiciteit die je verdient omdat je relevant bent. Een goed verhaal vertelt zich vanzelf via het netwerk. Een doelgroep die jou kent neemt jouw boodschap sneller aan dan die van een vreemde. De cijfers...
door Anke van der Sluis | feb 24, 2019 | #Community building, #Contentmarketing, #Employee Advocacy, #Innovatie, #Social Abonnement
Ben jij een communicatie en organisatietalent die weet hoe activerende communicatie, sociale en online media werken? Ben jij de starter die graag aan de slag gaat in het vakgebied onder begeleiding van een senior? Lees verder, misschien is de van functie van Vice...
door Anke van der Sluis | dec 7, 2018 | #Contentmarketing
Ergens weet je dat content het beste werkt als je het strategisch inzet. Maar welke stappen moet je doorlopen om tot een goede contentplanning te komen? Het See-Think-Do-Care-model neemt al je zorgen weg. Het Google model Het See-Think-Do-Care-model geeft richting en...