Een vraag die veel communicatieprofessionals en bedrijven zowel b2b als b2c bezighoudt, is: hoe kun je als organisatie en merk nou beter zichtbaar zijn in die dagelijkse, non-stop stroom aan nieuwe content? Hoe ben en blijf je relevant? Wij geven je in dit artikel...
Tik-Tok, Instagram, Facebook deze sociale media platformen ontwikkelen zich zo hard. Ze doen zo hun best om te zorgen dat we er langer en vaker komen. Maar LinkedIn, nee dat is niet leuk! Toch? Laten we wel eerlijk zijn. LinkedIn levert ons het meeste werk op. We...
De komende tijd geeft Caroline Haan, één van onze consultants, een kijkje achter de schermen van Vice Versa. Caroline begeleidt en coördineert zogenaamde ambassadeurstrajecten met name voor zorggerelateerde organisaties. Allemaal organisaties met een eigen doel en...
Er is behoefte aan goede, snelle, betrouwbare en nauwkeurige informatie in deze tijd. Richt een duidelijke, voorspelbare communicatie infrastructuur in waarmee medewerkers en klanten worden geïnformeerd. Dit artikel is met name relevant voor organisaties waar...
Brand building – of het nu personal, corporate of employee branding is – de aandacht hiervoor lijkt toe te nemen. Logisch in deze tijd van informatie-overload. Het is misschien wel noodzakelijker dan ooit om consistent uit te dragen...
Wij passen ‘Het Strategisch Communicatie Frame’ regelmatig toe en gaan graag in gesprek met anderen over deze praktische methode voor strategieontwikkeling. Wij delen dan ook met liefde onze samenvatting van dit boek met vakgenoten. Want, wij vinden dat kennis er is...
Wij passen ‘Het Strategisch Communicatie Frame’ regelmatig toe en gaan graag in gesprek met anderen over deze praktische methode voor strategieontwikkeling. Wij delen dan ook met liefde onze samenvatting van dit boek met vakgenoten. Want, wij vinden dat...
Zoals je misschien al weet zijn wij fan van Betteke van Ruler en de methodiek ‘Het Strategisch Communicatie Frame dat zij samen met Frank Korver ontwikkelde. Wij delen een samenvatting van dit boek aan de liefhebbers. Want, wij vinden dat kennis er is om te...
Hokjesdenken wordt vaak genoemd als een negatief verschijnsel. Het komt voort uit vooroordelen, gebaseerd op eerste indrukken, uiterlijk en uitstraling. ‘Alle mensen zijn uniek’, wordt aangevoerd als reden om dit niet te doen. Iemand in een hokje plaatsen zou iemand...
Zijn medewerkers vanzelfsprekend ambassadeurs en klaar voor het ambassadeurschap? Zijn medewerkers niet automatisch een ambassadeur van hun werkgever? Wij mensen praten allemaal regelmatig over ons werk. Dus eigenlijk is het logisch en zijn we dus allemaal...